Bretońskie Legendy
„Bretońkie Legendy” – To autorska kampania do WFRP 4e. prowadzona (przeważnie) za pośrednictwem Foundry VTT, opowiadająca o grupie śmiałków z Imperium (Eike Kraven, Sigmund Tannhauser, Werner Görder) którzy podróżując przez magiczne Królestwo Bretonii poznając tę krainę, jej mieszkańców i nierzadko pakując się w tarapaty.
Kampania składa się z powiązanych ze sobą przygód, które można oglądać jako osobne historie, lub jedną całość. Kampania wciąż trwa, a póki co rozegraliśmy:
Turris Vigilans
Część 18 i kolejne
Gracze zdają sobie sprawę, że wciąż podążając tropem Nekromantki będą musieli zapewne udać się do przeklętego Moussilion, nim jednak tam dotrą zaznają odpoczynku w nadmorskim Bordeleaux, a w Turris Vigilan – świątyni Vereny – dowiedzą się poznają nowe informacje na temat przeciwniczki, której tropem podążają od tak dawna.
Derrevin Libre
Części 17 i 17,5
Wyjątkowa wioska, która ogłosiła niepodległość, chcąc stworzyć miejsce dostatku i szczęścia dla wolnych i pracujących chłopów Bretońskich zmęczonych jarzmem narzuconym przez panującą szlachtę. Polityka, zdrada i szansa na zarobienie złota stają przed bohaterami w tej przygodzie.
Kurhaby Cuileux
Części 12-16
Drużyna podążając tropem pewnej Nekromantki trafia do klasztoru Morra, gdzie podejmuje się zadania odnalezienia Brata Artura, który wyruszył na pielgrzymkę do owianych złą ławą grobowców znanych miejscowym jako Kurhaby Cuileux.
Bestia z Gévaudan
Części 8-11
Zaczynając podczas szalejącej burzy zbieg okoliczności prowadzi bohaterów do Athel Loren z którego trafiają do małego kasztelu Gévaudan gdzie wplątają się w śledztwo związane z tajemniczą bestią, rozgrywkami wewnątrz szlacheckiej rodziny i intrygami sięgającymi daleko dalej niż mogliby przypuszczać. A z końcem tej przygody zdecydują się podróżować tropem pewnej tajemniczej kobiety.
Jaskinie i Potwory
Część 7
Bohaterowie będą mieli okazje przedzierać się przez rozległą sieć tuneli rozrastającą się pod stolicą prowincji, oraz poznać dość nietypowe istoty je zamieszkujące.
Srebrny Lis
Części 3-6
Bohaterowie docierają do Parravonu i lądują w samym środku konfliktu między lokalną szlachtą, a walczącym o prawa ciemiężonego ludu banitą – Srebrnym Lisem – co zmusza ich do stanięcia po którejś ze tron, wybór jednak wcale nie jet taki łatwy.
Przełęcz Szarej Pani
Części 1-2
Podróż do Bretonii przez Przełęcz Szarej Pani, która rzuca graczom wyzwanie podczas sesji drogi przedstawiając długą i krwawą historię granicy Imperialno-Bretońaskiej, oraz oczyścicie widmo samej Szarej Panii, o której miejscowi wciąż opowiadają ściszonym głosem przy ogniskach i w gospodach.
Archiwa
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
- listopad 2021
- październik 2021
- wrzesień 2021
- sierpień 2021
- lipiec 2021
- czerwiec 2021
- maj 2021
- kwiecień 2021
- marzec 2021
- luty 2021
- styczeń 2021
- grudzień 2020
- listopad 2020
- październik 2020
- wrzesień 2020
- sierpień 2020
- lipiec 2020
- czerwiec 2020
- maj 2020
- kwiecień 2020
- marzec 2020
- luty 2020
- styczeń 2020
- grudzień 2019
- listopad 2019