“Getting Better”
A windowless room with once white, but now rather greyish walls, and tiled floors of the same washed out colour. Empty, save for one cube about a meter high with an anatomically incorrect symbol for a human heart still barely visible in it’s centre, and an old coffee machine with a bunch of plastic cups stacked atop of it.
O Naggaroth wiadomo niewiele, pomijając to, że jest odludną krainą przeszywającego chłodu, po której biegają dinozaury i roznegliżowane elfki. Zatem dziś staramy się przyjrzeć nowej ojczyźnie Mrocznych Elfów w której Malekith wraz z mamą oczekują tryumfalnego powrotu do władzy na Ulthuanie.
#88 Sport w Starym Świecie, czyli portal jest okrągły, a bramy są dwie
Trybuny pełne, fani szaleją, kości są łamane, a krew leje się równie szczodrze co na polu bitwy – tak to oczywiście Blood Bowl, ale też nie jest ot jedyny sport w uniwersum Warhammera. Dlatego dzisiaj staramy się spojrzeć jakim to rozrywkom oddają się mieszkańcy Imperium i nie tylko. Oraz oczywiście czy znajdzie się miejsce na
Wiele jest frakcji aspirujących do miana potęgi w uniwersum Warhammera, lecz niewiele z nich dorasta do rangi i ogromu Królestwa Ulthuanu, zatem poświęćmy kilka chwil na rozmowę o imperium nad którym słońce z wolna zachodzi.
Po czym poznać epicki koniec kampanii do WFRP? Po tym, że gracze ochoczo podróżują na północ, aby rzucić wyzwanie wielkiej czwórce na ich własnym podwórku 😉 Zatem postanowiliśmy poświęcić kilka chwil aby zbadać niezbadane, opisać nieopisane i przybliżyć (na ile to bezpieczne) wszystkim temat osławionych Portali Pradawnych, a raczej tego co z nich zostało.
#85 Mutanci, czyli o korupcji i zbawieniu
Kapłani Sigmara ostrzegają o nich w swoich kazaniach, Strażnicy Dróg walczą z nimi na traktach, a Bohaterowie Graczy z każdą przygoda są bliżej stania się jednymi z nich. Zatem dziś rozmawiamy o jednym z najobrzydliwszych i najbardziej znanych aspektów Starego Świata.
Wspaniałe widoki, świeże powietrze i wyjątkowa okazja na skorzystanie z mobilności społecznej – o tych sloganach zapraszających do Księstw Granicznych każdy z nas słyszał, ale ile jest w nich prawdy i czy warto sobie zaprzątać tym głowę na naszych sesjach? Cóż, właśnie na te i wiele innych pytań staramy się dziś opowiedzieć 😉
Nasza pierwsza kampania fabularna właśnie się zakończyła, dziś o niej rozmawiamy dzieląc się tym, jak wyglądało jej tworzenie, co planowaliśmy zrobić, oraz co ostatecznie z tego wyszło 😀
Z dala od barbarzyńskiej północy zwanej Imperium, Tilea i Estalia od wieków spierają się o rodowód córki Morra i Vereny. Bogini: piękna, cywilizacji, oraz sztuki wojennej znana jest w głównej mierze na ziemiach Sigmara dzięki Zakonowi Rycerzy Gorejącego Słońca, jednak dziś postaramy się przybliżyć odrobinę jej sylwetkę, towarzyszące jej legendy, oraz opiewający ją kult, wraz
Starożytna Nehekara; kolebka ludzkości, oraz jej pierwsze wielkie imperium w świecie Warhammera, równocześnie miejsce pochodzenia: wampirów, Nagasha, oraz nekromancji – skąpana w wiecznym słońcu i gorących piaskach kraina o bardzo długiej historii doczekała się wreszcie swojego odcinka 😉