Istnieją światy w których sens i logika, są całkowicie pozbawione jakichkolwiek prawideł działania. Jednym z nich jest oczywiście nasz świat zwanym rzeczywistością, jednak i jego wszelakie wynaturzenia bledną w porównaniu do Starego Świata gdzie zielone grzyby na rozwścieczonych pomidorach próbują pożreć mieszkańców ogromnego imperium składającego się z samych małych wiosek…
Kurhany Cuileux | Bretońskie legendy cz. 14 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT
Otrzymawszy zadanie odnalezienia kapłana Morra – Brata Artura – drużyna postanawia wyruszyć w drogę to sławnych Kurhanów Cuileux, lecz najpierw w ramach przygotowań do podróży postanawiają zdobyć stary płaszcz pewnego ogra…
Każde dziecię wie, że wilkołakiem stają się jedzący surowe krwiste mięso. Niewielu jednak wie o kotołakach powstających na skutek jedzenia żywych myszy, czy najbardziej przerażających bobrołakach powstających, gdy ktoś zamiast przednim piwem, opije się brudną wodą z rzeki.
anchor linkuIstnieje osiem wiatrów magii, a ludzki umysł jest w stanie objąć zaledwie jeden z nich zanim nieodwracalnie zostanie spaczony mocą Chaosu! – O tym elfim kłamstwie wiedzą wszyscy czarodzieje Altdorfskich Kolegiów, my jednak nie dajemy się zwieść wrażej propagandzie i odkrywamy historię prawdziwej, ludzkiej magii 😉
Kapłani Morra | Bretońskie legendy cz. 13 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT
Wciąż podążając tropem nekromantki (Zanna Maledetto-Sanguebare) nasza dzielna drużyna podróżując w towarzystwie Pielgrzymów Graala, natrafia na klasztor kapłanów Boga Umarłych, jednocześnie dowiadując się coraz więcej o historii legendarnych rycerzy Couliex i ze zdziweniem odkrywa, że to co może im być pomocne jest niemal w zasięgu ręki…
Kiedy tylko umarł pierwszy czarodziej, drugi już zastanawiał się, jak przechytrzyć śmierć i w jaki podły sposób wymigać się od zostania poddanym Morra. Oczywiście wszystkie te próby były nic niewarte, ponieważ zakłócenie normalnego porządku świata nie jest dziełem, którego śmiertelnicy są wstanie dokonać, a śmierć jest równie nieuchronna, co opłata transportowa na rogatkach Altdorfu.
Niewielu wie o jej istnieniu, nieliczni odważają się o niej wspomnieć, a zaledwie garstka wybrańców która ją poznała ma coś dobrego do powiedzenia na jej temat; ot ona: Trzecia Edycja WFRP! Dziś dość nietypowo, bo rozmawiamy o naszych wrażeniach z 3e WFRP, którą zechciał nam przedstawić jeden z naszych słuchaczy i zastanawiamy się, na ile
Pielgrzymi Graala | Bretońskie legendy cz. 12 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT
Zanna Maledetto-Sanguebare – macocha „tragicznie zmarłej” baronowej Claudi de Maudit – staje się nowym celem naszej dzielnej drużyny, która chcę odnaleźć podejrzaną o nekromancję tajemniczą postać i… Cóż, to pewnie jeszcze się wyjaśni, tymczasem czas zebrać drużynę i wyruszyć w drogę 😉
Aukcja na pomoc Ukrainie
Ostatnio sposobów na wybrania kolejnego odcinka pojawiło się sporo, ale teraz macie szansę na wsparcie wiadomej sprawy i zdecydować o czym mamy z Wernerem rozmawiać. Zapraszamy wszystkich do aukcji na grupie FB Drużyna wiewióry, gdzie zwycięzca wybierze temat naszego odcinka.
Burza Chaosu była jedną z największych kampanii do WFB w swoim czasie, na zawsze miała zmienić uniwersum Warhammera. To właśnie jej druga edycja WFRP zawdzięcza swój post-apokaliptyczny klimat. A pomimo tego została wymazana z oficjalnej historii wydarzeń w uniwersum GW. Dlatego dziś staramy się poświęcić kilka chwil i porozmawiać jak to się wszystko zaczęło i