#157 Wissenland, czyli o jednej prowincji i wielu granicach

Wissenland, Solland, Sudenland, czy Wielkie miasto Nuln. Gdzie zaczyna się jedno, kończy drugie, a trzecie zmienia w czwarte? Dziś rozmawiamy o prowincji, w której zawsze wiele się działo, chociaż pomimo dzielnej armii i wielkich osiągnięć nie doczekała się ona takiego wsparcia ze strony twórców, jak Reikland, czy Middenland.

#156 Astromancerzy, czyli elektryzujący Azyr

Kto lubi horoskopy, zgrabne elektryczne cudeńka, wróżenie z fusów i szaty dekorowane gwiazdkami? Oczywiście znudzone szlachcianki w pewnym wieku. Ale też Astromancerzy. Dziś rozmawiamy o Kolegium Niebios, o jego magistrach, chcących wejrzeć w przyszłość, położyć pióro na szalach losu, a czasem kometę na polu bitwy.

#155 Wybory w Starym Świecie, czyli kto i na kogo może głosować?

Po zwycięskiej walce na najgłębszym poziomie lochów poszukiwaczom przygód nie pozostaje nic innego jak tylko: wyleczyć rany, zebrać skarby i wrócić do miasta, aby wypełnić karty do głosowania. Dziś rozmawiamy o tym kto i gdzie w Starym Świecie głosy oddaje, na kogo są one oddawane i oczywiście kto je liczy 😉

Mousillon – bliższe spojrzenie, czyli jak prowadzić w Baronii Przeklętych?

Baronia Przeklętych, a w środku oczywiście Mousillon – wciąż otwarta rana w dumnym Królestwie Bretonii, dziś staramy nie tylko przybliżyć to miejsce, ale również porozmawiać o tym jak przedstawiliśmy je w naszych sesjach, tak aby oddać sprawiedliwość lore, oraz zachować chociaż odrobinę sensu i logiki 😉

Altdorf Korona Imperium | Recenzja

Najnowszy podręcznik do WFRP 4e przybliży nam życie w stolicy: jakie są najlepsze gospody, których gangów się wystrzegać i kiedy najlepiej podziwiać pawie w Altdorfskich Łązie… Pawilonie. My natomiast pochylamy się nad tą publikacją starając się odpowiedzieć na pytanie: na ile jest ona warta waszych ciężko zdobytych Karli?

#152 Nieumarli, czyli co nas porusza po śmierci

Kraina Morra to kłamstwo dla naiwnych. Przynajmniej tak twierdzą niektórzy adepci mrocznej magii. Ale skoro dusza po śmierci nie trafia pod opiekę Pana Umarłych, to co się z nią dzieje? I jak to się wszystko łączy z nekromancją? Dziś przyjrzymy się teoretycznym podstawom nekromancji, a naszym przewodnikiem w tej wyprawie będzie sam Mannfred von Carstein.

#151 Imperium Remanum, czyli imperium, o którym nie słyszeliście

Historia świata Warhammera sięga daleko w przeszłość. Tak daleko, że niektóre rzeczy mogą się w niej zgubić. Jak na przykład całe imperium. Dlatego dziś postaramy się zebrać wszystko to, co wiadomo na temat dawnego imperium ze stolicą w Remas i zastanowimy się nad tym, jak to przekłada się na współczesność południa Starego Świata.

#150 Elfia flota, czyli prawdziwa potęga

Podczas gdy Imperialni Elektorzy ścierają się granice biegnące wzdłuż: rzek, lasów i strumieni, flota Króla Feniksa niepodzielnie panuje na morzach i oceanach dbając o zachowanie gasnącej potęgi elfich królestw.

#149 Czarne Orki, czyli najlepszy odcień zieleni

Zielone orki to te, które są wcześniej zebrane z drzewka. Jeszcze zanim dojrzeją mają barwę szarawą, potem zmieniają barwę na zieloną, później różowieją i ciemnieją. Kiedy zbierane są na końcu całego tego procesu – uzyskujemy orki czarne… Cholera, to były orki, czy oliwki!?

Pijawka, czy szczur? | Bretońskie legendy cz. 27 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT

Wampirzyca proponuje współpracę w celu powstrzymania zagrożenia ze strony skavenów. Czy bohaterowie zechcą zgodzić się na współpracę z potężnym krwiopijcą i co wyniknie z ich decyzji? Kolejna nasza sesja pełna przemyślanych i gorąco dyskutowanych, choć nie zawsze rozsądnych wyborów 😉

1 2 3 4 32