Prawdziwe Elfy? Czyli czym się różnią: mroczne, leśne i wysokie?

Asur, Druchii i Asrai wchodzą do karczmy. A karczmarz pyta co za różnica? Dziś staramy się zastanowić co łączy, a co dzieli elfy Warhammera. Na ile to co znamy z Podręczników Armii przekłada się na RPGa i czy same elfy potrafią się rozeznać między sobą.

Middenheim Miasto Białego Wilka | Recenzja i zawartość

Najnowszy dodatek do WFRP 4e wydany przez CC. Zaglądamy co można znaleźć w środku i staramy się wam pomóc w podjęciu decyzji, czy jest ta publikacja jest warta zdobytych podczas ostatniej przygody Złotych Koron 😉

#141 Kolegium Płomienia, czyli ognisty Aqshy

Pyromancerzy Kolegium Płomienia są najprawdopodobniej najbardziej rozpoznawalnymi i najłatwiejszymi do zauważenia czarodziejami w służbie Imperium. Dziś ze łzawiącymi oczami spoglądamy na ich blask i tajemnice skrywane w gorących płomieniach.

Witajcie w Mousillon! | Bretońskie legendy cz. 23 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT

Nasi bohaterowie docierają wreszcie do owianego złą sławą Mousillon, a w samym mieście czekają ich spotkania z piratami, norsmenami i Trzema Siostrami.

Zepsucie | Gracz vs. Mistrz Gry

Zepsucie i podążające za nim mutacje, oraz choroby są jednymi z aspektów, które zapewniają WFRP jego słynny, ponury nastrój. Dziś dyskutujemy w jaki sposób traktować to na sesji, czy istnieją jakieś sposoby dla graczy, aby uratować postaci będące na krawędzi i ile macek to w sam raz 😉

Co z tą Polską w Cyberpunku? | 2020/2077 | Historia

Co z tą Polską w Cyberpunku? Czy jawi się ona jako Zielona Wyspa pełna możliwości dla przedsiębiorczych cyberpunków, jaka była jej historia i co też skrywa jej przyszłość? Na te i inne pytania staramy się dziś odpowiedzieć 😉

Mroczne Podszepty | Bretońskie legendy cz. 22 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT

Podróż przez bagna Mousillon wciąż trwa, a dziś na bohaterów naszych graczy czekają: ich mieszkańcy, piraci, mroczne podszepty i ślimaki 😉

#140 Szlachta, czyli który tytuł jest więcej wart?

Książęta, hrabiowie, baroneci i pozostali często przewijają się na sesjach Warhammera, ale który tytuł jest ważniejszy, na co pozwala i jak go zdobyć jest dużo bardziej złożoną kwestią, którą dziś choć trochę staramy się rozjaśnić.

Komunikacja | Gracz vs. Mistrz Gry

Jak się dogadać i zrozumieć na sesji, oraz o tym dlaczego nie wychodzi, czyli na przykładzie własnych sesji rozmawiamy o tym jak nieporozumienia sprawiają, że postaci Wernera wyrastają macki 😉

Szara Eminencja – Niezbędnik | Recenzja i zawartość

Kolejna część niezbędnika do Wewnętrznego Wroga, oraz nasze wrażenia i opinia na temat tego na ile ten dodatek jest przydatny dla ludzi nie prowadzących słynnej kampanii, a rozgrywających inne przygody.

1 2 3 4 5 6 32