#139 Kogo Wyznajesz? Czyli politeizm na co dzień i od święta

Jak odnaleźć się w świecie politeizmu, co leży w kompetencjach danego boga, i którego z nich najlepiej wyznawać? W dzisiejszej rozmowie, staramy się opowiedzieć o tym, jak naprawdę wygląda życie w społeczeństwie oferującym wiernym wielu bogów do wyboru.

Przeklęte Bagna | Bretońskie legendy cz. 21 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT

Bagna otaczające Moussilion to wyjątkowe miejsce charakteryzujące się: jedynym w swoim rodzaju klimatem, bogatą florą i fauną, oraz innymi atrakcjami, które dane będzie poznać naszym dzielnym bohaterom 😉

#138 Szare Kolegium, czyli tajemnice Ulgu

Są miejsca o których wiadomo wiele, takie, o których wiadomo niewiele oraz takie, o których wiadomo wszystko, ale nie wszystko jest to prawdą. Jest też Szare Kolegium Magii…

Pierwsza Mapa Świata [+Kartografia Niepraktyczna]

Kartograf Niepraktyczny kończy właśnie pierwszą pełną mapę świata Warhammera, co wystarczyło nam jako pretekst do wypytania go o wszystko z nią związane, jak również o jego plany związane ze współpracą z wydawcą WFRP 4e – Cubicle 7.

Srebrne groty | Bretońskie legendy cz. 20 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT

Turris Vigilans – Vereńska świątynia i ostatnie przygotowania przed wyruszeniem do przeklętego Moussilion – czyli gracze kombinują jakby tutaj dowiedzieć się wszystkiego nie wyściubiając nosów z przytulnej i bezpiecznej biblioteki 😉

Jak stworzyć KULT?

Rozmaite kulty są jednym z popularniejszych antagonistów na wielu naszych sesjach, niezależnie od systemu i świata w jakim prowadzimy swoje przygody. Dziś przyjrzymy się bliżej temu, czym takie organizacje się charakteryzują i na co należy zwrócić uwagę tworząc i wprowadzając je do naszych przygód.

#137 Amazonki, czyli córki Pradawnych

Amazonki stanowią jedno z najstarszych, a jednocześnie najsłabiej poznanych stronnictw świata Warhammera, dziś pełni obaw ruszamy więc przez śmiercionośne dżungle Lustrii, aby dowiedzieć się czegoś więcej o tych tajemniczych wojowniczkach.

Prawdziwa historia Night City | Cyberpunk

Każda historia ma swój początek. Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku. A historia Night City zaczyna się od wystrzału, który nigdy nie milknie i z każdą chwilą dołączają do niego kolejne.

Magia Arabii, czyli o dżinach, fakirach i demonach

Wszyscy w altdorfskich Kolegiach Magii wiedzą, że w Arabii nie da się czarować, ponieważ wiatry magii zatracają się w piaskach przepotężnej pustyni. Problem w tym, że nikomu w Arabii o tym nie powiedziano, więc zaklinanie dżinów, latanie na dywanach czy tworzenie innych magicznych lamp trwa w najlepsze, na przekór przekonaniom Imperialnych Magistrów.

Nowa Lustria, czyli pierwsze wrażenia i zawartość podręcznika

Lustria już jest, po latach iście Slannowskiej cierpliwości położyliśmy łapy na świeżutkim jak Altdorfskie obwarzanki PDFie. Czytaliśmy po nocach i chcemy wam powiedzieć jak najwięcej o tym co można w nim znaleźć.

1 3 4 5 6 7 32