#3 W ciemnościach | Wewnętrzny Wróg | sesja Roll20 | WFRP 4e

Kolejna część przygód naszej dzielnej drużyny. W tym odcinku bohaterowie będą starali się dowiedzieć co i dlaczego tak właściwie zaszło podczas poprzedniej przygody, odwiedzą słynny jarmark – Shaffenfets, oraz podczas gdy cienie zbierają się nad Bogenhafen, oni sprawdzą co dzieje się pod samym miastem, otwierając różne, tajemnicze drzwi i wścibiając nos w nie swoje sprawy.

#4 A Day at the Trials recenzja i wrażenia z przygody

Wracamy z opisem drugiego scenariusza w kampanii „Ciężkie dni i niespokojne noce”, czyli „Dzień Procesu” (lub jakkolwiek zostanie to przetłumaczone na rodzimy język, osobiście proponowałbym „Sąd Boży” 😉 ). Staramy się przedstawić czego możecie spodziewać się po przygodzie, przekazać kilka rad jeżeli chodzi o jej prowadzenie, opowiedzieć o tym jak to u nas wszystko wyszło,

#15 Bretonnia, czyli rycerze, flota i Pani Jeziora

Mieliśmy chwilę przerwy od naszych „Rozmów o Starym Świecie”, ale dziś wracamy z kolejnym odcinkiem, tym razem zajmując się tematem Bretonni. Zatem dyskutujemy zarówno o historii, jak i polityce, ale poświęcamy również uwagę Rycerzom Graala, Zielonemu Rycerzowi, samej Pani Jeziora, flocie oraz zastawiamy się, jak to wszystko upchać na sesji i sprawić aby miało swój

#2 Serce Imperium | Wewnętrzny Wróg | WFRP 4e | Roll20 | Sesja

Wracamy z drugą częścią naszych przygód, rozgrywając na Roll 20 pierwszy tom kampanii „Wewnętrzny Wróg” do czwartej edycji WFRP noszący tytuł „Wróg w Cieniach”. Nasza dzielna drużyna dociera do samego serca Imperium i jego stolicy: Altdorfu. Będąc śledzonymi przez różne, nieznane osobistości postanawiają jednak skorzystać z okazji i zwiedzić to wspaniałe miasto. Zwiedzanie jest dość

2. Jarmark

Niczym kamień tworzy okręgi fal rozchodzące się od miejsca w którym przebił spokojne lustro wody, podobnie rymarska pięść wybijająca się w lico Wernera zburzyła spokojny harmider targowiska.

#3 Making the rounds (Zestaw Startowy) recenzja i wrażenia z przygody

W kolejnym odcinku przyglądamy się Zestawi Startowemu do czwartej edycji WFRP, oraz dzielimy się naszymi wrażeniami z głównej przygody w nim zawartej.

#1 Pomylona tożsamość | sesja Roll20

Ponieważ z całą kwestią epidemii jest, jak jest to podobnie jak wielu innych przerzuciliśmy się na granie on-line wykorzystując serwis: https://roll20.net Od tego miejsca już tylko mały krok, aby wszystko to nagrać i udostępnić, zatem mamy nadzieję, że słuchanie naszych przygód będzie mogło umilić czas kwarantanny, tym którzy nie mogą teraz sami pograć. Wewnętrzny Wróg

Języki Starego Świata

Poniższy wpis pojawił się niedawno na blogu Bena „Bee” Scerri’ego jednego ze współautorów podręcznika do WFRP 4e. Poniższe tłumaczenie opcjonalnych zasad publikujemy za jego zgodą. ———————————————————————————————— „Chyba najgorszym elementem apokalipsy, przynajmniej moim zdaniem, jest utrata pisma. Nie umiejętności, ale wszystkich tych tomów słowa pisanego. Zawsze przeglądałem moją kolekcję książek mając nadzieję, że kiedyś znajdę wystarczająco

1. Kuglarze

Mitterfruhl 2511, Wusterburg Rozpoczynał się piękny dzień poprzedzający wiosenną równonoc. Słońce przyjemnie prażyło, osuszając miejskie uliczki z kałuż pozostałych po wiosennej burzy szalejącej jeszcze poprzedniego wieczora. Świeże powietrze wpychało się w nozdrza, rozcieńczając miejskie aromaty i niosąc ze sobą dźwięki jarmarku. Na dziś przypadał najważniejszy dzień handlowy w Wusterburgu. Rynek, na którym dumnie prężyła się

Pochodzenie: Złe Ziemie i Księstwa Graniczne

„Zawziętość – lecz nie taka cechująca bandycką kompanię i też nie zwierzęca, gdyż samo porównanie jest obraźliwe. Nie ich zawziętość była jak klif, zawzięcie broniący się prze kolejnymi falami przypływu, jak lasy deszczowe broniące intruzom wejścia do swego wnętrza, ich zawziętość przejawiała się w tym, że niezależnie co zostało rzucone w ich stronę, wciąż trwali. A cyniczna duma znaczyła ich twarze.

Nie wiem czy ktokolwiek z nich ostatecznie przetrwał, ale jeżeli ktoś mógł przetrwać to właśnie oni.”

1 25 26 27 28 29 32