#14 Lodowe Wiedźmy, czyli co z tym Kislevem?

Tym razem rozmawiamy o sąsiadującym z Imperium Kislevie – czyli o Polsko-Ruskim kawałku Starego Świata, jego historii i kulturze, oraz oczywiście lodowych wiedźmach i starożytnej lodowej magii.

Królowie przestworzy

Ostatnimi czasy, tłumaczymy dla was teksty autorów WFRP 4e, lecz dziś mamy coś wyjątkowego. Poniższy tekst nie ukazał się jeszcze, w żadnych oficjalnych dodatkach do WFRP i tylko na naszym blogu ma swoją Światową Premierę! Zaprażmy do lektury.

#2 A Rough Night at the Three Feathers, recenzja i wrażenia z przygody

Ciężką noc w gospodzie Pod Trzema Piórami, czyli leciwy i wciąż rewelacyjny scenariusz wydany ponownie, tym razem w ramach mini-kampanii „Rough Nights & Hard Days”. Dzielimy się naszymi wrażeniami i opiniami z tej przygody, w miarę możliwości staramy się dać kilka rad planującym ją poprowadzić MG, oraz robimy swoiste wprowadzenie do tej niewielkiej kampanii, ponieważ

#13 Szczuroludzie, czyli dlaczego skaveni nie istnieją

Święta liczba odcinków zostało osiągnięta! Chwała Rogatemu Szczurowi! Czyli wreszcie zabraliśmy się za Skaveny, temat rozległy, staramy się powiedzieć odrobinę o ich historii, dlaczego nie istnieją i czy ma to sens, oraz poświęcić kilka słów samemu, Rogatemu futrzakowi 😉

Pochodzenie: Arabia

Poniższy wpis pojawił się niedawno na blogu Bena „Bee” Scerri’ego jednego ze współautorów podręcznika do WFRP 4e. Poniższe tłumaczenie opcjonalnych zasad tworzenia postaci i ich pochodzenia publikujemy za jego zgodą.——————————————————————————————————— „Był interesującym człowiekiem, a gdybym go nie znał, przysiągłbym że jest moim wrogiem. Sprzeczaliśmy się do późnej nocy, przy każdym spotkaniu na koniec którego chwytał

#1 If looks could kill, recenzja i wrażenia z przygody

[SPOILER ALERT] Tym razem, zajmiemy się pierwszym oficjalnym scenariuszem do WFRP 4e. W ramach krótkiej recenzji podzielimy się naszymi wrażeniami, zarówno z perspektywy MG, jak i graczy, oraz postaramy się udzielić kilku rad, tym którzy dopiero zamierzają poprowadzić tę przygodę.

Wusterburg

Granica między Starym Sollandem, a Wissenlandem wytyczona jest przez rzekę Soll, która od szczytów Gór Szarych biegnie przez całą długość prowincji przecinając Nuln, aby dalej już w Altdorfie stać się jednym z dopływów wielkiego Reiku. Jednak nim Soll sam stanie się wielką rzeką Imperium Sigmara, w miejscu w którym jest zasilany przez Hornberg, na wzgórzu

#12 Medycyna i choroby, czyli przychodzi Nurgle do lekarza

Człowiek chce odpocząć od całego tego zamieszania i zapomnieć o wszystkim co się dzieje dookoła. Wraca zatem do Warhammera atu też tylko, choroby i plagi, ech zaraza… 😉

Pochodzenie: Tilea i diaspora

Poniższy wpis pojawił się niedawno na blogu Bena „Bee” Scerri’ego jednego ze współautorów podręcznika do WFRP 4e. Poniższe tłumaczenie opcjonalnych zasad tworzenia postaci i ich pochodzenia publikujemy za jego zgodą.——————————————————————————————————— „Pamiętam ją doskonale – kaskady czarnych loków, mocno opaloną, oliwkową skórę i ciemne oczy, które wpatrywały się prosto w moją duszę… Zapewne przez wielu uznana

#11 Strzyganie, czyli o dziedzictwie Khemri, wampirach i przesądach

Tym razem przyjrzymy się bliżej Strzyganom, ich historii, kulturze, oraz oczywiście powiązaniach z wampirami, o które regularnie są oskarżani, nie tylko przez łowców czarownic.

1 26 27 28 29 30 32