
Wystarczy spojrzeć na mapę Starego Świata by zauważyć, że jego twórcy inspirowali się historyczną Europą. I tak, przykładowo, Estalia luźno przypomina Hiszpanię, Bretonia – Francję, Kislev – mieszankę Rzeczypospolitej i Moskwy, a Imperium – Niemcy. A ściślej Święte Cesarstwo Rzymskie Narodu Niemieckiego. Między innymi dlatego, kiedy myślimy o Imperium, jednym z pierwszych skojarzeń (poza łowcami
#5 Elfy w WFRP
Tym razem rozmawiamy o elfach, ich historii, kulturze i psychologi starając się jednocześnie za każdym razem wymówić Bran Wa Shin źle, ale w inny sposób 😉

Jako Mistrzowie Gry jedną z rzeczy, którą chcemy osiągnąć jest emocjonująca walka, stanowiąca wyzwanie dla Bohaterów Graczy, po której stoczeniu BG jak i sami gracze, będą ledwo żywi, ale szczęśliwi, że udało im się osiągnąć zwycięstwo, na które tak ciężko pracowali.
Dziś spoglądamy w gwiazdy na niebie Starego Świata, z trwogą i nadzieją oczekując, że znajdziemy tam to samo co na ziemi.
3. Nieustraszeni pogromcy potworów

Zbudzona krzykiem, błyskawicznie zerwała się z posłania jednocześnie sięgając po rapier, lecz spoglądając na rozświetlone porannym słońcem obozowisko, zdała sobie sprawę, że nic im nie groziło, a przynajmniej jeszcze nie teraz.
#3 Mam moc, czyli magia w świecie Warhammera
Dziś kulturalna rozmowa o wiatrach: skąd się biorą, jak się rozchodzą, na co wpływają i kto je czuje, oraz inne tematy za które inkwizycja prowadzi na stos.
2. Echa przeszłości

– Ładnie i praktycznie – Eike lubiła myśleć o swoim ubiorze. Sznury kolorowych korali i skromna tunika były jej równie nieodzowne, co torba na ramie wypchana najpotrzebniejszymi i jednocześnie najtańszymi medykamentami. Na torbę lekarską z prawdziwego zdarzenia nie było jej jeszcze stać, ale miała nadzieję to zmienić w najbliższej przyszłości.
#2 Bogowie i wiara w Starym Świecie
W kolejnym odcinku zmierzymy się z tematem religijności, jak i samymi bogami, płynnie przechodząc od kwestii bogów, przez różne praktyki religijne i kolejne wersje konsoli Play Station, do tego jak wygląda to na naszych sesjach.
Okiem MG – 01 Dar Morra

W tym wpisie, zgodnie z sugestią jednego z czytelników postaram się spojrzeć na przygodę z jedynej słusznej perspektywy: Mistrza Gry. Mam nadzieję, że pomoże to innym przygotowującym własne scenariusze, jak i mi pozwoli na refleksję, z nadzieją że kolejne sesje zyskają dzięki temu na jakości. Opiszę wam jakie były założenia poszczególnych elementów przygody, oraz jak zareagowali na to gracze i na ile udało im się wszystko zepsuć.
Pokusiliśmy się o popełnienie podcastu. Taki mały dowód na to, że przez święta nie tylko obżeraliśmy i opijaliśmy się bez umiaru, ale również staraliśmy się zrobić coś względnie konstruktywnego. Jest to nasze pierwsze podejście do takiego formatu, co zapewne słychać, ale z pewnością nie ostatnie. Póki co z niecierpliwością oczekujemy na wasze reakcje i sugestie