Jak napisać scenariusz? Czyli dlaczego sesja to nie film

Przygotowanie scenariusza, jest wyzwaniem z którym Mistrzowie Gry regularnie się zmagają. Jednak niezależnie od tego czy jest się wytrawnym prowadzącym, czy dopiero poznającym arkana sztuki opowiadania graczom o tym, że ich postacie siedzą w karczmie, stworzenie scenariusza potrafi nastręczyć wielu problemów. Dlatego dziś staramy się porozmawiać o tym procesie i wymienić własnymi doświadczeniami z nadzieją,

#116 Języki Starego Świata, czyli jak się dogadać w Warhammerze?

Chodzi mi o to, aby język giętki, powiedział wszystko, co pomyśli głowa – cóż jednak gdy głowa ma szpiczaste uszy, długą brodę, należy do czarodzieja, bądź co gorsza bretończyka? Dziś rozmawiamy o tym skąd się wzięły i czym się różnią rozmaite języki ponurego i niebezpiecznego uniwersum.

#115 Jak zostać świętym? Czyli boży wybrańcy i błogosławione dusze

Umarł rycerz, a w Kościele Rozprawiano parę lat, Jak podzielić jego szkielet, Bo relikwii żąda świat. Smoków się wyraja mrowie, Za to świętych nigdy dość! Sprawiedliwie! – ktoś podpowie: Mit za mit! I kość za kość!

Czy moja postać to wie? Czyli co o świecie wiedzą bohaterowie?

Mroczne potęgi, cuda kapłanów, magiczne przedmioty i dalekie krainy – wszyscy fani warhammera wiedzą o tych rzeczach, uporczywie jednak powraca pytanie: Co o tym wszystkim wiedzą Bohaterowie Graczy? Dlatego w dzisiejszej rozmowie staramy się rzucić trochę światła na te kwestię opowiedzieć o tym co wiemy z naszej historii i co udało się wygrzebać z kart

#114 Nowe Wybrzeże, czyli Imperialne Kolonie Zamorskie

Cóż począć gdy bohaterów wzywa przygoda, lub kolonia karna na drugim końcu świata pośród? Oczywiście z animuszem osuszyć kufel i rzucić się naprzeciw tak znakomitej okoliczności, albowiem pełne niebezpieczeństw dżungle, krwiożerczy jaszczuroludzie, czy potwory morskie to pestka dla awanturników ze Starego Świata!

Śmierć na Rzece Reik – Niezbędnik | Recenzja i zawartość

Wewnętrzny Wróg do 4e został już w całości wydany po angielsku, a rodzime wydanie doczekało się pierwszych dwóch z pięciu części. Każda z nich w jednej księdze zawiera scenariusz kampanii, natomiast jako osobny tom wydano również pięć „Niezbędników” mających zarówno rozszerzyć to co się znajduje w podstawowych książkach, jak i być przydatną pomocą dla wszystkich

#113 Alkohol, tytoń i inne używki, czyli o małych radościach w ponurym świecie

Kawa, herbata, czy liść czarnego lotosu? Zapewne wielu z nas co rano zadaje sobie to pytania, dlatego dziś staramy się się rzucić trochę światła na rozmaite substancje i rośliny, które z lubością (nie tylko) ludzie: piją, palą, wciągają, pykają, inhalują, czy też wcierają w swoje i innych śluzówki, ku uciesze Tej Która Pragnie 😉

#112 Rzeki Imperium, czyli o żegludze śródlądowej Starego Świata

Czymże byłoby Imperium bez toczących przezeń życie i towary Wielkich Rzek? Niczym! Pustką pochłoniętą przez mroczne potęgi. Albowiem to nie szlacheckie zamki, strzeliste świątynie, czy brukowane drogi są podporą naszego państwa lecz właśnie żegluga! I to dzięki ludziom przelewającym swój pot i każdego dnia ryzykujących życie na falach rwących nurtów – Imperium jest najwspanialszym z

#111 Karl Franz, czyli Imperator, Elektor, Mąż Stanu i Wojownik

Karl Franz; Obrońca Imperium, Wróg Ciemności, Dziedzic Sigmara, Syn Imperatorów, Imperator, Wielki Książe Reiklandu, Książe Altdorfu, Patriarcha rodu Holswig-Schliestein, wojownik, strateg, taktyk i miłośnik zwierząt – słowem człowiek (imperialnego) renesansu. Chwała mu, niechaj panuje po wsze czasy z woli Sigmara!

#110 Wybrzeże Wampirów, czyli o tropikalnym raju nieumarłych

Strzeliste gotyckie wieże, księżyce w pełni i wszechobecna mgła Sylvanii nawet największym wielbicielom mrocznej atmosfery potrafią się znudzić po pierwszych dwustu latach. Jednak gdzie indziej nieumarły może znaleźć dla siebie miejsce? Oczywiście na Wybrzeżu Wampirów – wyjątkowym miejscu pełnym piaszczystych plaż, niezapomnianych widoków, bujnej roślinności i najwspanialszej krwi śmiertelników ze wszystkich zakątków globu. Oferty All

1 7 8 9 10 11 32