Rycerz z Mousillon | Bretońskie legendy cz. 24 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT
Nieoczekiwanie w przeklętym mieście ktoś wyciąga pomocna dłoń do naszych bohaterów, dla których cel podróży i obiekt ich poszukiwań są już niebezpiecznie blisko.
Wakacje już trwają, zatem przygotowaliśmy dla was listę miejsc, które najlepiej jest omijać podczas waszych podróży, ponieważ jedyne co tam na was czeka to: kiepska obsługa, śmiertelne niebezpieczeństwo i wyjątkowo ubogi bufet, którego poszukiwacze przygód mogą stać się główną i jedyna atrakcją 😉
Zastanawiałeś się kiedyś, na ile wszystkie sukcesy i porażki zawdzięczasz własnej matce? Malekhit z pewnością zastanawiał się nad tym każdego dnia przez ponad pięć tysiącleci. Dlatego dziś jako zespół niewykwalifikowanych terapeutów, staramy się zastanowić nad jego traumą wyniesioną z rodzimego domu, nadopiekuńczą rodzicielką, oraz płomieniami świątyni Asuriana.
Asur, Druchii i Asrai wchodzą do karczmy. A karczmarz pyta co za różnica? Dziś staramy się zastanowić co łączy, a co dzieli elfy Warhammera. Na ile to co znamy z Podręczników Armii przekłada się na RPGa i czy same elfy potrafią się rozeznać między sobą.
Najnowszy dodatek do WFRP 4e wydany przez CC. Zaglądamy co można znaleźć w środku i staramy się wam pomóc w podjęciu decyzji, czy jest ta publikacja jest warta zdobytych podczas ostatniej przygody Złotych Koron 😉
Pyromancerzy Kolegium Płomienia są najprawdopodobniej najbardziej rozpoznawalnymi i najłatwiejszymi do zauważenia czarodziejami w służbie Imperium. Dziś ze łzawiącymi oczami spoglądamy na ich blask i tajemnice skrywane w gorących płomieniach.
Witajcie w Mousillon! | Bretońskie legendy cz. 23 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT
Nasi bohaterowie docierają wreszcie do owianego złą sławą Mousillon, a w samym mieście czekają ich spotkania z piratami, norsmenami i Trzema Siostrami.
Zepsucie | Gracz vs. Mistrz Gry
Zepsucie i podążające za nim mutacje, oraz choroby są jednymi z aspektów, które zapewniają WFRP jego słynny, ponury nastrój. Dziś dyskutujemy w jaki sposób traktować to na sesji, czy istnieją jakieś sposoby dla graczy, aby uratować postaci będące na krawędzi i ile macek to w sam raz 😉
Co z tą Polską w Cyberpunku? Czy jawi się ona jako Zielona Wyspa pełna możliwości dla przedsiębiorczych cyberpunków, jaka była jej historia i co też skrywa jej przyszłość? Na te i inne pytania staramy się dziś odpowiedzieć 😉
Mroczne Podszepty | Bretońskie legendy cz. 22 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT
Podróż przez bagna Mousillon wciąż trwa, a dziś na bohaterów naszych graczy czekają: ich mieszkańcy, piraci, mroczne podszepty i ślimaki 😉