Rycerz z Mousillon | Bretońskie legendy cz. 24 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT

Nieoczekiwanie w przeklętym mieście ktoś wyciąga pomocna dłoń do naszych bohaterów, dla których cel podróży i obiekt ich poszukiwań są już niebezpiecznie blisko.

#144 | 10 Najniebezpieczniejszych miejsc Warhammera

Wakacje już trwają, zatem przygotowaliśmy dla was listę miejsc, które najlepiej jest omijać podczas waszych podróży, ponieważ jedyne co tam na was czeka to: kiepska obsługa, śmiertelne niebezpieczeństwo i wyjątkowo ubogi bufet, którego poszukiwacze przygód mogą stać się główną i jedyna atrakcją 😉

#143 Malekith, zbawca świata?

Zastanawiałeś się kiedyś, na ile wszystkie sukcesy i porażki zawdzięczasz własnej matce? Malekhit z pewnością zastanawiał się nad tym każdego dnia przez ponad pięć tysiącleci. Dlatego dziś jako zespół niewykwalifikowanych terapeutów, staramy się zastanowić nad jego traumą wyniesioną z rodzimego domu, nadopiekuńczą rodzicielką, oraz płomieniami świątyni Asuriana.

Prawdziwe Elfy? Czyli czym się różnią: mroczne, leśne i wysokie?

Asur, Druchii i Asrai wchodzą do karczmy. A karczmarz pyta co za różnica? Dziś staramy się zastanowić co łączy, a co dzieli elfy Warhammera. Na ile to co znamy z Podręczników Armii przekłada się na RPGa i czy same elfy potrafią się rozeznać między sobą.

Middenheim Miasto Białego Wilka | Recenzja i zawartość

Najnowszy dodatek do WFRP 4e wydany przez CC. Zaglądamy co można znaleźć w środku i staramy się wam pomóc w podjęciu decyzji, czy jest ta publikacja jest warta zdobytych podczas ostatniej przygody Złotych Koron 😉

#141 Kolegium Płomienia, czyli ognisty Aqshy

Pyromancerzy Kolegium Płomienia są najprawdopodobniej najbardziej rozpoznawalnymi i najłatwiejszymi do zauważenia czarodziejami w służbie Imperium. Dziś ze łzawiącymi oczami spoglądamy na ich blask i tajemnice skrywane w gorących płomieniach.

Witajcie w Mousillon! | Bretońskie legendy cz. 23 | Warhammer 4e | Sesja RPG | FoundryVTT

Nasi bohaterowie docierają wreszcie do owianego złą sławą Mousillon, a w samym mieście czekają ich spotkania z piratami, norsmenami i Trzema Siostrami.

Zepsucie | Gracz vs. Mistrz Gry

Zepsucie i podążające za nim mutacje, oraz choroby są jednymi z aspektów, które zapewniają WFRP jego słynny, ponury nastrój. Dziś dyskutujemy w jaki sposób traktować to na sesji, czy istnieją jakieś sposoby dla graczy, aby uratować postaci będące na krawędzi i ile macek to w sam raz 😉

Co z tą Polską w Cyberpunku? | 2020/2077 | Historia

Co z tą Polską w Cyberpunku? Czy jawi się ona jako Zielona Wyspa pełna możliwości dla przedsiębiorczych cyberpunków, jaka była jej historia i co też skrywa jej przyszłość? Na te i inne pytania staramy się dziś odpowiedzieć 😉

Mroczne Podszepty | Bretońskie legendy cz. 22 | Warhammer | Sesja RPG | FoundryVTT

Podróż przez bagna Mousillon wciąż trwa, a dziś na bohaterów naszych graczy czekają: ich mieszkańcy, piraci, mroczne podszepty i ślimaki 😉

1 3 4 5 6 7 33